Trening  razvoja veština za prevenciju  i rešavanje konfliktnih situacija

Poštovani prijatelji,
Zadovoljstvo nam je da vas obavestimo da je edukacija o razvoju veština za prevenciju i rešavanje konflikata planirana od februara naredne godine i u Smederevu.
Program rada obuhvata razvoj veština komunikacije, razvoj bazičnih emotivnih kompetencija i upoznavanje sa tehnikama koje mogu pomoći u unapređenju odnosa, kako sa samim sobom, tako i sa drugima.
Edukacija može biti od koristi svim profesionalcima koji rade sa odraslima i/ili sa decom.

Edukaciju je podržalo Udurženje za psihoterapiju, savetovanje i koučing Srbije.
#UPSKS


Stranice posvećene programu edukacije su u prilogu:
 
Zainteresovani za edukaciju u Smederevu mogu da pogledaju program edukacije:
 

Ova edukacija predstavlja primenjeni program proistekao iz O.L.I. Psihodinamskog Integrativnog Koučinga i primenu koučinga u nastavi. Program  je kreiran tako da može da se realizuje dualno: u vidu radionica sa učesnicima i na onlajn Moodle platfotmi.

Edukacija je fokusirana na razvoj  praktičnih veština za prevenciju i rešavanje konfliktnih situacija. Uključuje veliki broj  tehnika, vežbi i efikasnih postupaka za ovladavanje veštinama. Osnovni cilj edukacije je razvijanje sopstvenih veština i sposobnosti, a onda i sticanje praktično primenljivih znanja u radu sa ljudima. Polaznici mogu naučiti i veštine asertivne komunikacije, nenasilne i neverbalne komunikacije, menadžment besa, tehnike za razvijanje pojedinih sposobnosti za vladanje emocijama u toku sukoba, veštine raspoznavanja vrsta konflikata.

Edukacija je namenjena prevenstveno osobama koje rade sa decom, u prosvetnim ili vaspitnim ustanovama ali i svima onima koji žele da unaprede svoje sposobnosti i veštine vezane za ovu temu. Onlajn edukacija podrazumeva i prikaz rezultata primene radionica sa učenicima u vidu linkova na prikaze rezultata rada. Edukacija je kreirana kao trening za trenere prevencije konfliktnih situacija, odnosno sve zainteresovane vaspitače koji imaju želju da ovaj program sprovode u vaspitnim ustanovama, organizacijama ili individualno.

Struktura treninga:

  1. Modul: Sukobi i stilovi rešavanja

Sukobi – uvod u temu

  • Upravljanje sukobom
  • Moguće posledice sukoba

Stilovi rešavanja sukoba

  •       Konstruktivno rešavanje sukoba
  •       Uzroci sukoba
  •       Vrste porodica prema načinu rešavanja sukoba
  •       Stilovi rešavanja sukoba

Bazične sposobnosti za obradu emocija

  • Uticaj nerazvijenih sposobnosti za obradu emocija na upravljanje sukobom
  • Uticaj razvijenih sposobnosti za obradu emocija na upravljanje sukobom

2.Modul: Rešavanje sukoba – psihološki principi

  1. Primena komunikacijskih veština u rešavanju sukoba:
  • Stilovi komunikacija;
    Neverbalna komunikacija i govor tela;
    Nenasilna komunikacija
  • Asertivni stil komunikacije;
    Asertivna prava i asertivne dozvole
  1. Primena psiholoških principa u rešavanju sukoba:
  • Racionalna umesto iracionalnih uverenja
  • Zdrave emocije naspram nezdravih
  • Želje umesto zahteva
  1. Modul: Tehnike modelovanja u rešavanju sukoba

1.Primena  tehnike modelovanja u rešavanju sukoba:

  • Modelovanje  osobe koja konstruktivno rešava sukobe
  • Strategije koje mogu dovesti do lošeg rešavanja sukoba
  • Tri faze procesa učenja tehnikom modelovanja i metakognicija

2.Primena psiholoških transakcija u komunikaciji:

  • Organizacija roditelj-odrasli-dete u sukobima,
  • Pozicija  „ja sam OK ti si OK“ kod sukoba
  • Zabrane i dozvole u rešavanju sukoba
  • Životne igre u rešavanju sukoba

 

  1. Modul: Vaspitni radioničarski rad u školama

1.Primena tehnike „Sada i ovde“ u rešavanju sukoba:

  • Stavljanje u ulogu drugoga, podizanje svesnosti, empatija
  • Podizanje svesnosti uz pomoć  tehnike  „Sada i ovde“
  • Pravila za radioničarski rad

2.Planiranje vaspitnog rada:

  • Razvijanje projekata  namenjenih vaspitnom radu sa učenicima
  • Radionice za razvijanje bazičnih sposobnosti za obradu emocija kod učenika (Neutralizacije i mentalizacije, Celovitosti Objekta, Konstantnosti Objekta, Tolerancije na frustracije i Tolerancije na ambivalenciju) čiji razvoj može pomoći u prevenciji konfliktnih situacija
  • Evaluacija  i utisci nakon održanog seminara
  • U slučaju onlajn seminara evaluacioni susret održava se putem Skajp-a

Ishod edukacije je lična strategija rešavanja i prevencije konfliktinih situacija svakog učesnika i realizovane radionice sa grupama učenika  ili kreirane radionice za učenike. Svaki učesnik nakon završenog kursa osposobljen je za samostalnu realizaciju ponuđenih radionica sa učenicima.Radionice se mogu realizovati ne samo sa učenicima već i sa odraslim učesnicima radionica koji žele da rade na svom emocionalnom razvoju.

Kontakt adresa autora  je: mirjana.kokeric@gmail.com

 

Dobro došli!

5291619_orig

Advertisements

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s