Onlajn seminari za stručno usavršavanje

Onlajn programi koji su bili akreditovani za prošli dvogodišnji ciklus stručnog usavršavanja nastavnika, dati su na linku:

Onlajn seminari za nastavnike

O uticaju seminara „Emocionalno napredovanje“ i „Prevencija konflikata“ bilo je reči i na poslednjem kongresu Udruženja za psihoterapiju, savetovanje i koučing Srbije:

“Kontakt u krizi: Konekcija i diskonekcija u savremenom dobu”

„Contact in crisis: Conection and discontection in modern age“

u usmenom saopštenju koje se može naći u zborniku radova, na sajtu UPSKS-a:

Click to access program-3-skupa-25nov19.pdf

Treći stručni skup u organizaciji UPSKS i EAC:

Rezime rada:

Mirjana Kokerić: „Uticaj programa obuke na razvoj emocionalnih kompetencija na izlazak iz krize kontakta”

Kriza kontakta u osnovnim i srednjim školama manifestuje se u odnosima između učenika, učenika i nastavnika i utiče na učenje učenika. Tema ovog usmenog izlaganja odnosi se na uticaj programa obuke za razvoj emocionalnih komepetencija na izlazak iz krize kontakta u školama. U prethodne dve školske godine oko petsto nastavnika u Crnoj Gori pohađalo je elektronske seminare stručnog usavršavanja, akreditovane kod Zavoda za školstvo Crne Gore: „Emocionalno napredovanje – razvoj sposobnosti i veština učenika“ i „Prevencija konfliktnih situacija – vaspitni rad u odeljenju“. Rad na seminarima podrazumevao je edukaciju nastavnika o razvoju emocionalnih kompetencija i edukaciju o psihološkim tehnikama za prevenciju i rešavanje konfliktinih situacija. Vežbe koje su realizovane sa učenicima u toku trajanja obuke predstavljaju primenu tehnika O.L.I. psihodinamskog integrativnog metoda na koučing radionicama. Nakon obuka sprovedeno je istraživanje među nastavnicima, o uticaju primene radionica seminara na učestalost javljanja konfliktih situacija, poboljšanje odnosa između učenika i poboljšanje učenja učenika. Rezultati istraživanja pokazuju da se obuke pozitivno delovale na emocionalnu svesnost nastavnika i učenika, na razvoj veština upravljanja emocijama kod učenika, na međusobno razumevanje i saradnju učenika i nastavnika. Nastavnici su bolje upoznali svoje učenike, a učenici jedni druge i sebe. Počeli su da primenjuju naučene tehnike u svakodnevnom životu i radu škole. Jedinstven je zaključak ispitanika da su ovakve obuke dobre i neophodne. vi učesnici izrazili su želju da nastave rad sa učenicima na sličnim programima obuke ili projektima.

Mirjana Kokerić, nacionalno sertifikovani  kouč UPSKS-a

Autor i realizator seminara

Jedno mišljenje na „Onlajn seminari za stručno usavršavanje

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s